Translate

zaterdag 22 maart 2014

Canvasjes voor de stichting bewegen tegen Kanker

Hi!

Vandaag staat helemaal in  het teken van canvas maken!

Mijn zus, haar collega's, vrienden en ik, gaan een fiets "kopen" voor de benefiet avond van de stichting bewegen tegen kanker.

Om geld in te zamelen kwam ik op het idee om een canvasje te verkopen op mijn facebook, Dit liep een klein beetje uit de hand want er waren er meer die ons wilden steunen!
In 1 dag heb ik 5 canvasjes verkocht :-) hoe gaaf is dat!!!!

Het begon met dit kleintje van 15x15!



Inmiddels heb ik er 3 af :-)


Op 1 april gaan mijn zus en ik het gehele bedrag overmaken,
van deze storting maken wij een foto en plaats ik op mijn facebook pagina.

De canvasjes zijn €15 dit gehele bedrag gaat naar de stichting! Alleen eventuele verzendkosten zijn extra.
Dit betaal je dus ook extra! Zodat het gehele bedrag ook echt naar de stichting gaat!!

Wil je meer weten over deze stichting?
Kijk dan even op de site of facebook pagina 

See ya! X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten