Translate

zondag 20 april 2014

Mixed Media Kit #10

Hi!

Vrijdagavond werd de Mixed media kit #10 bij mij bezorgd!
En wat een feestje! Een hele leuke kit gebasseerd op Limor Webber.
De kit kun je hier vinden


4 vellen Design papier
2 stempels kaiserkraft
gelatos set tropical
3 spray's van lindy's stampgang
Diverse bloemen Prima marketing

Deze keer was er ook een Add-On

Die kun je hier vinden

Ik ben natuurlijk gelijk begonnen :-)


Achtergrond Lindy's stampgang
Cirkels Gelatos
Masker prima marketing en heidi swapp


Persoonlijk vind ik dit een erg leuke kit.
Als je kijkt naar de prijs, dan heb je ook echt een waardevolle kit :-)
Ook zitten er weer 2 filmpjes bij, diverse links en uitleg over de producten. 

See Ya! X

p.s. in de kit horen eigenlijk andere stempels, maar omdat ik die al had, heb ik ze mogen ruilen :-)

2 opmerkingen:

  1. Mooi pakketje inderdaad. Mooie kleuren en leuke extra's. Je hebt er weer iets moois van gemaakt! Liefs Sylvia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er inderdaad weer leuk uit, toffe kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen